Parabéns Lu

Igår vad det en feet sovmorgon och sen vidare till en födelsedagsfest för tjejen i min tredje värdfamilj, Luciana som ska till Frankrike :) Träffade mina älskade utbyteskompisar där och vi hade myycket trevligt. Även min helt gaalna kompanjon Michelle! Fick höra att jag var det bästa sällskapet för henne, eftersom jag är så lugn och hon är så galen. 
 
Yesterday after sleeping a looong time it was time for a birthdayparty for the girl in my third hostfamily, Luciana whom is going to France. :) I also met my beloved exchangebuddies and we had a really good time, also with my crazyyy friend Michelle! I heard that I'm the perfect match for her, since I'm calm and she is certainly not, haha. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0