Parabéns Rosi!!

Familjens hemhjälp fyllde år i helgen, så vi firade med tårta efter skolan :) Hon fick en liten dalahäst av glas av mig! Min extramamma! Jag har räknar att jag har 7 mammor här! Haha, men sen fick jag min garderob också, så mitt rum är såå fint! Sen åkte jag och Laura och gymmade. Har tappat jättemycket över sommaren med allt jobb på Seaside.. Men nu kör vi! Antar att detta kommer blir mitt sätt att bearbeta hemlängtan! Men man måste ju jobba på bootyn haha ;)

The family's help had her birthday this weekend, so we celebrated with cake after school :) She got a small dalecarlian horse of glass by me! My second mother! I counted that I have 7 moms here! Haha, but I got my wardrobe as well, so my room is soo nice! Then I went to the gym with Laura. Have lost a lot over the summer with all the work at my restaurant.. But here we go! I think this will be my way of dealing with homesickness! Have to work on the booty haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0