ouppps

Oj, här var det lite tomt med inlägg det senaste. Nej, men just nu känns mina vardagsinlägg så sjukt ointressanta i jämförelse med mina förra inläg om resan. Men lite kort om förra veckan.
 
Förra veckan bestod mest av gym, pool, chill, rotaryavslutning och lite utgång. Rotary tar precis som jag jullov och de hade en grillning som avslutning. Jag och Isa åt, pratade och åt. Älskar min klubb, de är så himla underbara och roliga.
 
Sedan gymmade jag ett par gånger med min värdmamma, har slutat gå på gymmet på Yara, går med henne på morgonen istället innan hon jobbar. Men ska börja gå igen på Yara i januari när det blir skola igen. Eller ah, kanske februari. Tror jag börjar skola igen den 27:e januari, sen byter jag familj då igen också. 
 
Sen var jag även och shoppade, och fick ett par vita shorts inför nyår på stranden. På fredagen gick jag ut med några brasilianska vänner och träffade min kompis kompisar också :) 
 
I lördags var jag på min kompis balettuppvisning! Första gången någonsin faktiskt, haha, men de var så otroligt duktiga! Jätte många dansare i olika åldrar, den yngsta var nog inte mer än 4 år när de dansade Nötknäpparen. På kvällen efter åt jag ute med min familj och söndagen bestod av chill och kyrkan. Där pratade jag med ungdomarna och de bjöd in mig till att spela fotboll dagen efter. JAAAAAA! Fotboll, volley och lite spel på måndagskvällen med härliga tjejer! 
 
Idag var jag och simmade igen och gick till typ en videospelsaffär, där hyrde vi guitar hero en timme för 15 kr! 
 
I veckan blir det the Hobbit, festligheter, födelsedagsfirande och chill. På måndag åker jag till kusten, en strand vid namn Uba Tuba norr om São Paulo. Kommer ha intenet där (dock ganska dåligt) och stannar runt 10 dagar. Ska ev. prova på att surfa. 
 
Puss och Kram, så hörs vi!
 
 


Kommentarer
Jaquline

SURFA?!!!

Svar: ja, kan du tro det?! :D <3
Klara Käll

2013-12-19 @ 21:42:53
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0