Rotary event

Idag var jag på ett event som min klubb hade ordnat här. Jag trodde det skulle va en avslutningsfest med bara rotary, men tydligen var det en fest för de tre äldredomshemmen (heter det så??) och det var Bingo och mat med massa charmiga pensionärer. Jag fick smeknamnet dockan och fick en riktigt skön tant som polare under dagen. Älskar min klubb! I slutet hade de en julklapps lek och secret santa. I leken fick man ett paket, nu skicka vidare till den person som är mest lojal, glad osv.. Och jag fick den av min counselor som den mest optimistiska! Blev så glad hahaha, men fick skicka vidare paketet som sen alla fick öppna :) var godis i det, men en sjuk mysig lek. Sen fick man ta en lapp och ge ett paket.. Jag fick ge ett av paketen som alla gamlingar fick hahah ( en kudde), och jag fick en julklapp av min counselor. Ett typ drinkset med vinöppnare och vanlig kapsylöppnare! Hhaha, dog lite..  tror dock att de köpte paketet som om det skulle kunna va till vem som helst och så valde de mig, men ändå.. så glad :D
 
Sen fick jag åka jeep med min counselors dotter (vi var på typ en stor gård med hästar, hundar m.m) och fick se deras land osv. De hade typ 10 hundar och enoooorma marker.. galet fint. Och en liten sjö där de fiskade, sa att jag fiskar i Sverige och då blev det genast bestämt att jag ska komma och bo över någon helg där efter nyår!
 
 
 
 
Haha, kolla här så tar vi en bild. Var hur, que?? hhahaha
 
 
 
 
 
HAHAHHAHAHAHHA trodde jag skulle dö på julkalendern.
Pappa, hur träffade du mamma?
Äh, jag stal henne från granbyn.
HAHAHAHHAHAHHAHAH , ok. Förlåt. hahahahahah


Kommentarer
Farmor

Hej ÄLSKADE LILLI KLARA! åter har vi läst söt liten tant.Hon var nästan lika rynkig som jag. ha ha.Roligt höra att du längtar efter våra årstider. DEt har blåst o snöat på tvären hela helgen.I dag är det tö igen tyvärr. Det är ju så vitt o fint med snö.KRAMAR Farmor o Lennart

2013-12-09 @ 14:41:26
Solveig Mark

jag och morfar sitter här och försöker förstå hur vi ska skriva till dig.Det är kul att se att du har det bra.vi tänker på dig och är glada att du får uppleva många äventyr och möta ny kultur.Hoppas att du kan se detta.vi mår bra.Kram från Morfar och Solveig.

2013-12-09 @ 18:05:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0