31 dagar kvar!!!

Just nu så har jag packat ner mitt rum i lådor och börjat organisera min packning. Verkar som om jag vill ha med mig mer kläder än vad som går, haha, fan. Men jag har även hämtat ut två paket från Rotary. Den ena innehöll pikén, väska, några pins, visitikort m.m. och den andra innehöll min kavaj! Så nu har jag satt dit min första pin, som sen kommer bli MÅNGA fler, hoppas jag :) Jag har också bestämt att börja översätta mina inlägg till engelska så fler kan läsa bloggen, och sen kanske något inlägg på portuguisiska! 31 DAGAR KVAR!!!!
 
Right now I've packed my room in boxes and started to organize my suitcase. It seems like I want to bring more clothes than what's possible, haha, fuck. But I've received to packets from Rotary. The first containing my t-shirt, bag, pins, cards etc. and the other one my BLAZER! So, I have my first own pin there, and I'll get many more, hopefully :) I've also decided to start translating my blog so more people can read it, then perhaps I'll write something in portuguise! 31 DAYS LEFT!!!!!
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0