Bye bye miss American Pie

Kass uppdatering de senaste dagarna eftersom jag jobbat massa på Seaside nu under marknadshelgen. Men iaf så var det klassträff och avslutningsmiddag för mig och Olle (som ska på utbyte till Indien) hemma hos Frida i onsdags. Jag och Annie kom senare eftersom jag var på ett möte i Jönköping med Rotary. Iallfall så var maten klar och grillad när vi kom dit, så det blev middag med nästan alla från 2NA och 2Speng. Efter det blev det kubb mellan borden och sedan tjejerna mot killarna med högtalarna på. Sjukt underbar kväll kan man säga! :) Kommer saknar allihopa, även mentorerna Björn och Birgitta. Tack till bästa värdinnan Frida och alla andra som fixade maten! :D
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0