Mvh upptagen tjej

 
Oi!
Är det inte jobb så är det Sverige presentationen jag jobbar med. Sen så fyllde pappa 50 och det var fest hemma hos oss, så då var det ingen tid för något arbete med den. Och presentationen ska vara klar 07:30 imorgon. Sen så jobbar jag idag också. Men jag älskar mitt jobb, och framförallt personalmaten! Så bloggen kommer inte vara så värst intressant fram tills det att jag åker, haha.Och just det! Ni får hålla koll på familjesidan i JP, kommer va en tjej som ska till Brasilien med där ;)
 
Bäst just nu
- Fått ett (nästan bekräftat) resedatum. 27 juli bär det av!
- Snart är det midsommar, som kommer firas på världens bästa plats, St:Annas skärgård!
- Sommarlov
- Hästarna går på bete
- Massa matrester från festen
- Mina systrar i Brasilien verkar va de gulligaste människorna på denna planet.
 
 
Sämst just nu
- Senaste Game of Thrones avsnittet gjorde att Klara satt och lipade i en halvtimme.
- Knappt någon tid alls att träffa alla jag vill träffa :(
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0