Svarttorp

Idag har jag varit i Svarrtorp och tävlat med Gegge. Hoppade LC och debuterade LB. Var sjuukt svåra och orytmiska banor, så i första klassen fick jag 4 fel i grunden. Men det var 1 av 21 D ponnysar som dubbelnollade. Vet iallafall att trean, fyran och femman hade 4 fel i grunden. Jag hamnade på 7:e plats där med mina fyra fel. I LB fick jag 16 fel, många var Gegges fel, andra otur. Hyfsat nöjd med tanke på att jag hade tränsat fel så att nosremmen hade hamnat utanför sidostycket, haha. Stark blev han, men samma här, svår bana. En dubbelnolla, tvåan fyra fel i grunden och trean åtta fel i grunden. Lite perspektiv på det hela :) Antagligen blir det nån mer tävling i juni. Tack till peppkompisen och fotografen Jaquline<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

vad fina ni är!♥
Kan jag sno bilderna här så slipper jag få dem sen? x)

2013-05-26 @ 20:55:07
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

det var ifrån mej! xD

2013-05-26 @ 20:55:31
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0