Manaus

 
 
Efter fyra dagar på båten var det ett sorligt farväl. Jag hade verkligen velat stanna längre där, och hela resan var fantasisk, men Amazonas var bäst. I Manaus gick vi på zoo och kollade på fåglar, apor och en ensam jaguar. Blev skitsur när de sa att den hade fångats in i vuxen ålder. 
 
Men att komma fram till hotellet, med en dusch som jag bara delade med 2 andra tjejer och en säng, var ganska gött och befriande ändå.. och vi fick wifi igen. På både gott och ont kanske. Min hjärna går hela tiden på högvarv och saker som jag ser/gör här påverkar mig, men även saker som händer 1500 mil ifrån mig och som jag har ingen kontroll över alls påverkar mig också. Men det är tur att jag har 32 bröder och systrar här som alltid står bakom mig och som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta <3.
 
I Manaus var det en stadstur och resten av dagen skrev jag vykort till Sverige. Sen till flygplatsen mot Fortaleza och Jericoacoara. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0