Tack för denna tid.

Vila i frid. Jag tänker på din familj, hur du lämnade oss för tidigt, vilken bra lärare du var, hur fruktansvärt envis du var, hur jobbiga dina prov kunde vara, hur du faktiskt frågade mig vad jag hade för tankar om framtida utbildning, hur du skrattade åt mig efter att jag svimmat på biologin när vi höll på med fårlungor och hjärtan. Tack för denna tid och jag hoppas att allt är bra, kanske bättre där du är. Jag ser framför mig ett Gränna i sorg även om allting känns så otroligt långt borta. Grennaskolan har förlorat en riktigt bra lärare, roddcoach och kollega. Vila i frid.
 
Du kommer saknas.
 


Kommentarer
Jaquline

2013-12-02 @ 23:53:09
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0