FISK

Idag har jag varit på Fisk och klickat av hela 4 presentationer för olika klasser där. Super trevliga lärare och elever. Och sköldpaddorna i entrén är ett stort plus hehe. Haha, folk här vet verkligen INGENTING om Sverige. Typ om ni har en världskarta, kan ni peka på Sverige, eller Norden? haha, njaaa, kanske. Och vissa frågor haha; Har ni Facebook och Instagram i Sverige? Har ni höns i Sverige? Men det var roligt, för de var nyfikna och frågade en massa. De tyckte att älgarna var stora och läskiga (titta, det är inte bara jag) och att naturen var väldigt vacker. Hade lite bilder från Sälen, Skåne, kusten osv. Och Sverige är ju väldigt vackert egentligen.
 
Iallfall så får jag 2 timmar privatlektion i portuguisiska med start nästa måndag. Och nästa helg har de ett evenemang med barn på deras "gård", så då ska jag dit och ta med Isa också :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0