Rotary middag...

I tisdags åkte vi på Rotarymiddag hos mina värdföräldrars klubb. Träffade Molly och Simone där med! Mycket trevligt! :) I onsdags var det födelsedagsfest hos en släkting som vi var hos på helgen och idag åkte jag till Esmeraldas och tog ut pengar för imorgon! wiooooo... stannar hemma från skolan och sen åker vi vid lunch till Paraguay. Vet inte om jag nämde det men de har Victorias Secret i Paraguay, lyckan var enorm! Haha.. Just nu ser planeringen ut såhär:
Denna helgen Paraguay, shoppa!!
Nästa vecka skola, portuguisiska och GYM! Gått upp 1,5 kilo :'(
Nästa helg São Paulo med en skola, typ kulturtripp dit över dagen!
Veckan därpå den Stora resan till amazonas m.m den 13:e.
Och sen 10 dagar i São Paulo på stranden, jul och nyår.
Jag klagar inte :)
 
HAHA, Molly jäkla mobboffer hahahah <3
 


Kommentarer
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

sv: hahaha sa han så? hade jag ingen aning om döh ;D
Duuuu äääääää snyygggg <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2013-11-01 @ 21:55:22
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0