Balé

I torsdags efter skolan åkte jag, Fer, Emma och Paula hem till Paula. Så åt vi lunch och bytte om. Herregud, man hade rosa tights och en body med en liten kjol. Typ en kroppsstrumpa med andra ord haha. Och så skulle man ha håret i en knut, såklart! Man kände ju sig väldigt elegant iallafall :D Kom dit så började de med stretching och först en timme väldigt simpel träning. Plié och rak i ryggen och se elegant ut. Sen kollade vi på några av deras rutiner. Så coolt, för de hade i en dans tung musik och rullade runt och gjorde hopp. Haha, sen kom de andra som skulle träna, så tog de på sig sånna där riktiga ballerinaskor. Vi fick ju inte det såklart, kunde tydligen bryta foten om vi tog någon annans skor. Sjukt kul att ha provat men jag föredrar stallet. Och ridbyxor... ;) Sen efter åkte vi hem och åt lite. Så sov jag över hos Paula som hjälpte mig med min Sverige presentation som jag hade för klassen i fredags!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0