Domingo

På söndagen vaknade vi vid 11 och så sa de att det var en födelsedagsfest för deras kusin (denna gången för en 5-åring) så ringde jag hem och pratade med min familj. Jadå, va ute hur länge du vill! Du har en nyckel och Barbara är en god vän till familjen, bara tuta och kör! Haha, älskar min familj. De låter mig göra nästan vad jag vill så länge jag är med någon de känner och som pratar portuguisiska. Sagt och gjort. Åkte på födelsedags partaj för deras lilla urgulliga kusin. De hade hyrt ett ställe med studsmatta, lekmaskiner, bollhav (åldersgräns 7 år. vafan...) godis, mat och bara allmänt avslappnat. Och alla tjatade om min näsa haha. Och hur söt jag var..
 
Sen ringde Michelle och ville göra något så när vi lämnade festen plockade vi upp henne och åkte hem till Barbaras och Raissas hus igen. Där åt vi godis och blev uttråkade haha. Så de ringde några kompisar som hade en grillfest. Så åkte vi dit och stannade till 9 typ, åkt hem, poppade popcorn och pratade med tre av deras kompisar. Fullspäckad dag med andra ord! :D  Kom hem vid 11 till pussar och kramar och systrar och mamma som var nyfiken på vad jag gjort! :D
 
Just det , fick prova på nån variant av sushi. Rå fisk med soya typ. Gillade det och åt det. Plus popcorn. Men idag när jag vaknade mådde jag så illa, haha. Åt en banan till frukost och plågade mig igenom skolan med blodsockret på lägsta nivå. Har svimmat här en gång, men ville inte äta något alls :( Kom hem och åt lite lunch och mådde bättre. Men ska ta det lungt idag och vila upp mig efter helgen haha. Så taggar jag inför nästa helg som kommer involvera återförening med mina fyrbenta vänner! <3 Hoppas ni haft en fin helg ni med! :D 
 
They see me rollin', they hatin..'
 
 
Raissa <333
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredags!
 
 
 


Kommentarer
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

Fan vad snygg du är kvinna!
Saknar dej bestie <3

Svar: man tackar!! saknar dig med tjejen <3 SNART 1 ÅR TILLSAMMANS! :D
Klara Käll

2013-09-30 @ 21:37:23
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0