Pakeeeeet!!!! :D:D

 
 
Nallen var prio 1. SOLO tidningen var ett fett + , min mamma känner mig så väl! Blev så glad då jag hade haft världens sämsta dag i skolan (fredags) och så kom man hem till det här! :D Kritorna och godiset ska till ett barnhem hem här som jag hoppas att jag och Isa kan åka till nu i veckan. Och imorgon börjar jag på en ny skola med språklektioner i portuguisiska, då min counselor kände en man på en bättre skola. Så ska gå där och få gratis lektioner. Ett tips redan nu: Fråga rotaryklubben om hjälp, för de kan verka lite slöa och inte bry sig, men när man har ett litet "problem" eller fundering så kan man bara fråga. För de vill verkligen ens bästa. Min klubb iallafall! Och min counselor, sötaste gubben ever.
En annan notering är att mitt hår har platinablonda slingor här och där. Kommer ju se ut som tanten i Titanic när jag åker hem (kritvitt hår). Och pepparkaka! 
 


Kommentarer
Mamma Bodil

Vad bra att paketet hittade Dig, så långt borta!! Rätt fantastiskt egentligen! Puss på dig min Stora,Lilla , Goa Dotter!, Kramiz....

Svar: älskar dig <3
Klara Käll

2013-09-23 @ 17:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0