Rymma med cirkusen???

Hejsan allihopa! Nu får ni uppdatering om min helg :D I fredags så var jag och Lisa på en fest hos hennes kompisar. Var mycket trevligt... hehe. Sen vid 2 på natten var folket hungriga så tog vi en promenad på 45 minuter till Mc. Var najs att se staden lite mer och sjunga och lattja med ett gäng härliga människor! Så vid 4 var vi hemma efter en taxi och somnade direkt :) Lägger upp bilder separat från Iphonen senare.
 
På lördagen vaknade jag runt ett och åt frukost. Sen fick jag sms från en sällskapsjuk Michelle som ville göra något. Så bestämde vi oss för en sleepover + cirkus med Simone, Isa och Fransico. (Tyskland o Equador) Så skulle Simone och Michelle sova hos mig. Så de kom vid 6 tiden och vi chillade lite och åkte till cirkusen vid halv nio och mötte upp resten av sällskapet. Cirkusen skulle stanna i stan 2 veckor, tycker det är fett mysig ändå! Vet inte om jag är den enda, men jag har alltid haft en hemlig dröm om att rymma med cirkusen. Vet inte riktigt vad jag skulle bidra med.. inte vig eller särskilt kordinerad. Ähh, jag kan sköta cirkushästarna! Jaja, den lilla fantasin blev inte till verklighet iallfall. Och jag pratade med en liten dvärgclown, stort för mig! Är töntigt rädd för clowner, förr förra Halloween slutade i panikattack! Men de här clownerna var lite charmiga :) Men cirkusen var så värd! Och efteråt tog vi en kort promenix till en restaurang och träffade Fransiscos pappa. Och jag såg min helt bedårande literaturlärare. typ 28 och har krulligt hår och tandställning! love him, och han gillar mig för jag alltid läser en massa dikter på hans lektioner :D Vid 12 tiden åkte vi hem och kollade på Pretty Little Liars, härlig kväll med härligt sällskap!
 
På söndagen gick vi upp vid 10 tiden och gjorde pannkakor. Hade en liten minibrunch och fixade naglarna, sen kom Michelles mamma och hämtade oss. Så åkte vi hem till henne och efter gick vi till Esmeralda (shoppingcentret) och träffade Arturo (Mexico). Vandrade runt och köpte födelsedagspresent till Lisa som fyller 16 imorgon! Hurra hurra! Köpte en nalle och en glimmer bodylotion på en presentbutik. Så virade de massa rosa papper och plastrosor och sprayade med en massa parfym! Jättefint och inget extra, så ska definitivt gå tillbaka för andra presenter. Sen drack vi smoothie och käkade lite sushi. Sen gick vi till ett café och träffade Isa och Fransisco. Drack kaffe (JA MAMMA; JAG HAR BÖRJAT DRICKA KAFFE!!!) och chillade. Åkte hem vid niotiden med pai och skypade lite med Laura med resten av familjen. Imorgon är det lite fest för Lisa! Hoppas ni haft en go helg!
 
ÅHHH! SÅÅ HÄFTIGT! Det var en gigantisk boll och de hade fucking 5 motorcyklar i den och körde runt! HELT SJUUKT!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0