Sabadoooo

Vi kom hem vid 3 på fredagen efter festen. Wiooo! Och så sov vi till tio, hade frukost och plaskade i plastpoolen med Mila och Lisa :D Jättekul, och börjar bli bruun nu! Har varit sjukt försiktig med min hud här, så den orkar med sommaren och resan till Amazonas och Rio (ska skriva mer om dem senare!) Sen så kom Vitor och Maria (min extrabror och min extramamma) och hade med sig mat. Men jag och Jess hade lovat att åka till Molly vid 3 och baka kakor. Men, eftersom min pappa var bakis och mamma ville ta det lungt så gick vi. Vilse. Kul jul. Gick en timme i solen och dog nästan. Men sen så ringde Babara och ville att jag skulle komma hem till henne och fixa oss inför kvällen. Så efter en och en halvtimmes gång i onödan (brände kanske gårdagens pommes iaf) så hämtade Lisa och André mig och köpte glass till efterätten och åkte hem igen.
 
Duschade, packade och så kom Barbara och hennes mamma och hämtade mig. Och hennes mamma var så söööööt. Pratade hela tiden om min näsa, hur gullig den var och att de tänkte kidnappa mig och tvinga mig att bo hos dem tihi. MEN DET BÄSTA ÄR ATT DE HAR 3 HÄSTAR I MARILIA!!!!! Såååå på lördag ska jag åka och rida med dem :D :D :D Underbara människor helt enkelt :D Så fixade vi oss för festen och jag fick låna kläder av dem, måste seriöst åka och shoppa. Pronto. Men det är så fucking dyrt med kläder här :( får väll göra på nudist stilen! Anyway, åkte till festen och stannade till två. Kul att träffa nytt folk och expandera umgängeskretsen så att säga! 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0