Surpresa :)

 
 
 
 
 
 
haha, detta gör vi numera på varje födelsedag! Förra gången till Emma: pussa tårtan! Det är en mexikanst tradition som ger tur! Haha.. och stackarn gick på det. Men nu vet alla vad som gäller! Haha :D
 
 
 
 
 
 
 
AMO VOCÊS! :) Och glömde säga att Simones familj är min nästa familj. Vi byter i november. Först ville jag inte byta alls. Älskar min familj så mycket, men bestämde mig för att byta för att jag inte vill begräsa mig. Jag vill ju träffa deras släkt och så har de dessutom ett hus i São Paulo. Och det vore så kul att få följa med dem dit någon gång (vilket de har lovat att de verkligen vill visa mig :) )
 


Kommentarer
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

vad kul att det löste sig med det där, inte alls avis att du förmodligen får fira jul i são paulo......♥

2013-09-27 @ 20:26:52
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0