Volei

Jag har börjat gå på volleyboll nu! haha, det var första riktiga gången idag. Började vid tre med ett fyspass med tricepsdips och trappor, sen övningar med smash osv, och riktigt spel. Lärde mig att serva hyfsat bra, så jag ska fortsätta att gå med Isa, åtminstone 2 gånger i veckan! Efter det som slutade 5 åkte jag hem och duschade. Sen paus på en timme och sen vidare till Rotarymöte vid halv nio. När jag kom dit var det påsar och kläder överallt. Det är som en insamling av kläder som de sen säljer väldigt billigt på en marknad till fattiga. De frågade om jag och Isa ville hjälpa till, självklart! Så vi var inte med på själva mötet utan packade och bar säckar med kläder. Så på lördag 07:00 är det avfärd till marknaden där vi kommer jobba hela lördagen! Och imorgon ska jag dansa balett. Heeeerregud. Kommer känna mig som en elefant i en porslinsbutik HAHA! Haha, nejdå, man ska ju prova nya saker. Saknar hästarna lite dock, eller typ att känna sig riktigt bra på något. Men jag ska anamma volleyn iallafall! :) Åker till Paula med Emma och Fernanda, dansar balett och sover hos Paula. För på fredag ska jag ha en presentation på engelskalektionen om Sverige! Ska göra den både på engelska och portuguisiska, så baletten slutar 5 så ska jag och Paula jobbba på den! Det var allt för nu, tchau ;D #myra
 
Det ska bli 34 grader till helgen. Och det är början på våren här, för er information! :)
 


Kommentarer
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

HAHAHA ELEFANT I EN PORSLINSBUTIK?! tror jag avlider xD
Jag vill se film när du presenterar på portugisiska bara så du vet! :*

Svar: HAHAHAHA!! MEN TYP! JAG HAR TANDKRÄM RUNT KÄFTEN ISTÄLLET FÖR ATT DANSA RUNT I EN BODY SOM ÄR SLICKAD RUNT KROPPEN!! HHAAnjaa, inte just nu.. snart. I promise love, saknar dig. <3
Klara Käll

2013-09-13 @ 16:13:41
URL: http://jmphoto.webblogg.se
Mamma Bodil

Åååå en liten Ballerina!! Det var Du ju inte som liten så det är festligt att få se dig i lilla kjolen!! Pöss!

2013-09-15 @ 17:27:33
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

Du är jäkligt sexig med tandkräm runt munnen, det slår nog till och med ballerinaoutfitten ;) Måste få se 0_0
saknar daj med gulleplutt <3

Svar: nästan lika sexig som dig med väst, en fet fleece och skitiga ridbyxor, mummaaa
Klara Käll

2013-09-15 @ 21:36:22
URL: http://jmphoto.webblogg.se
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

sv: haha inte ens i närheten döh ;D
ps. glöm inte de nerlerade skorna! :*

2013-09-16 @ 21:47:43
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0