18 and life you got it

Hejsan lilla glomda blogg.
Pa dagen d gick jag ut fran skolan tidigare och gick hem till mina farforaldrars hus och skypade 1,5 timme med familjen. Supermysigt, blev jatteglad. Saknar er <3
I fredags akte jag o Simone till garden och hjalpte till med att gora sotsakerna till festen. Pa lordagen var det dekorationer, ballonger, dukar, (herreguu) och stada. En timme efter sagd tid (brassarna ar INTE punktliga) kom de forsta gasterna och vi slutade runt 70 personer tror jag. Mat (ris, kott, korv, sallad, farofa (bonmix med typ mjol) och potatisgratang) dans, tarta, och chill med massaaa saknade personer. Helt galet stor fest fick vi ihop, och sa lyckad. Min student eller 50 arsfest kommer nog inte komma upp i samma storlek som denna. hahaha, ANTLIGEN 18!!!!! Kommer aldrig glomma denna kvall. Tack sa mycket for all uppvaktning! 
 
Nu blir det bara Iphonebilder, men ska fa tag pa bilderna som mamman till tjejen jag firade med tog!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yeeees, och pa sondagen var det en 1 aring kusin som hade fodelsedag. Pool, hoppborg, mat och sjuukt mycket folk blev hans lilla fest pa eftermiddagen en vanlig sondag. (de alskar fester). Lite konstig ordning pa bilderna men den stora ingangen till garden med fisken ar stallet dar vi var pa sondagen ;)
 
 
Grater va gott <3
 
 
hahaha, en trearing dansar funk, typ ganska.. ja... shake booty and slap bitches musik. japp.
 
 
 
 
Forlat for osammanhangande bilder, fick bli sa. Gillar halsbandet jag fick, LIKE
 
 
 


Kommentarer
Gabbi

Whooooo GRATTIS i efterskott!! :D

Svar: taaaack!! :D
Klara Käll

2014-02-28 @ 15:06:18
URL: http://londonbygabbi.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0