Bagunza

2014 börjar såååå bra. Not. Min dator har dampat ihop sig, eventuellt pga åskan. Den reagerar inte det minsta och jag tror det är hårddiskan. Fruktar det värsta med mina bilder..
Dessutom är det ett helt kaos just nu angående det uppkommande familjebytet. Jag vet var mina dokument säger att jag ska, men det verkar bli mer komplicerat än så..

Iallfall var jag på min counselors "gård" i helgen. Var mest chill, mat (tihi, en liten tjockisfamilj) 2 födelsedagsfester med hans dotter och kortspel. De hade en familjefest och det var några ungdomar där som kommer från södra Brasilien som stannar i Marilia en vecka. Så imorgon ska vi på se Frozen på bio!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0