Munsboro Gee Gee

Eu te amo.
 
Min förra häst försvann i maj förra året och i Oktober fick jag min foderhäst, Gegge. Har tävlat lite med honom under våren och vi ska förhoppninhsvis iväg på lördag med Jaquline som stöd :) Trodde aldrig att jag skulle fästa mig vid en häst så som med Curre, men det gjorde jag. Hade jag inte rest iväg hade jag aldrig lämnat bort honom.. Men nu så ska jag börja visa honom, och det känns sjukt tråkigt. Men jag får tänka att hästarna försvinner inte, och jag kommer komma tillbaka igen. Min sagoponny <3 
 
 
 
 


Kommentarer
Jaquline

TAGGA lördag, ber för bra väder! O_O❤

Svar: JAAAA; Eller inte, för då kan det bli mycket på seaside O.O
Klara Käll

2013-05-21 @ 14:40:15
URL: http://jmphoto.webblogg.se
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

Haha juste! Har du lyckats byta än? o_O

2013-05-24 @ 17:13:15
URL: http://jmphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0