Grande Viagem

Den 13:e november åkter jag på en av resorna tillsammans med Rotary med 29 andra utbytesstudenter. Under ca. 2 veckor kommer vi upptäcka mer av Brasilien och bland annat se Brasilia (huvudstaden), Manaus, Bauru, Fortaleza och en nöjesvattenpark Beach Park. Dessutom kommer vi under 3 dagar på på en båt på floden i Amazonas och sova i hammockar! Kommer bli såå kul! Lägger upp lite bilder som jag hittade från förra årets resa. Så ni har en idé om vad jag pysslar med.. Ryser över hela kroppen när jag tänker på den här resan. OCh i mars tror jag blir det Rio de Janeiro! :)
Och jag vet inte om jag kommer ha internet under dessa två veckor. Så då blir ni utan kontakt från mig hehee. Just deet, har blivit så pass bra på att prata att jag nu kan skämta och va ironisk. haha :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förlåt Jaquline...haha
 
 
SÅ TAGGAD!! Och jag är väldigt stolt över att säga att denna resan lyckas jag in princip betala för själv genom mitt arbetande på min restaurang på piren 3 månader innan jag åkte. De där XX timmars passen med dött huvud och ännu mer döda fötter kommer definitivt vara värt det!!! :D
 


Kommentarer
Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥

dog...
snälla akta dig

2013-10-14 @ 21:18:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0