Nossa

Den här veckan har varit lite blandat med bio, lektioner på fisk, Sverige presentationer på Fisk (gjort 9 totalt nu och har ett 10 tal kvar) gym, poolbad och portuguisisika plugg.. Meen, nu fick jag en liten chock när jag kom hem från gymmet+poolen med kompisarna. Jag skulle byta familj nästa helg, men nu ringde min framtida värdmamma till min värdmamma här och frågade om vi kunde byta den här helgen då de är på semester i São Paulo nästa helg. Ja, visst tyckte jag. Inga problem! Men väldigt snabbt beslut. Så imorgon stannar jag hemma från skolan och packar och städar rummet till Simone. Så byter vi lördagkväll efter eventet med barnen på Fisk. Och alltså betyder detta att jag åker till stranden i São Paulo nästa helg! Men lite avsked blir det ju här.. kommer sakna min värdpappa här framförallt!
 
Pappa Evandro och mamma Jussara. De bor nästan på andra sidan staden i ett superfint hus med 2 hundar och en pool. Klickat jättemycket med dem så detta kommer bli toppen! :)
 


Kommentarer
Farmor

Hej klara tack för alla bloggar kul att läsa reser med dig var rädd om dig kramar farmor o lennart

2013-10-26 @ 15:23:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0