Parabéns Juliana!

Trots att det varit lov den här veckan så har jag inte gjort så mycket. Mycket jobb för pappan osv. Men i fredags som sagt gick jag hem efter Fisk och på kvällen vidare till min framtida värdsysters födelsedagsfest. Hon är min tredje familj, jag byter nu den 2:a november och får prova på att vara ensambarn faktiskt! Kommer bli intressant. Men vi pratade om jul och nyår och de firar allting på kusten i São Paulo! :) 
 
Iallfall, Juliana fyllde 13 och de hade hyrt en festlokal (typ där alla fester är) och det var mat, dj, dricka, stora fina bord och en massa 12 och 13 åringar med 12 cm klackar... Herregud, en sleepover med nån tjejfilm var min 13 årsfest haha. Men brassarna ÄLSKAR att festa till det.. Träffade lite utbytesstudenter där och fick skjuts hem av Simones föräldrar.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Besökare

Ja det är roligt vilka kulturskillnader det finns :D ! Du har inte tagit seden dit du kommit och börjat använt stringbikini när du badar nu då?^^

Svar: Haha, vem??Nej, faktiskt inte, tycker det är fortfarande skumt haha
Klara Käll

2013-10-24 @ 08:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0