A ultima fim de semana com 17 anos

I fredags åkte jag med min kompis till hennes universitet och var med på hennes lektioner. Var ganska kul att få se collegelivet, och hon pluggar juridik.
Efter gick vi ut med hennes kusiner till en bar. Vi åkte förbi många, men det var sjukt fullt med folk på alla.. Men sen hamnade vi inne på en pub, tur det då det började spöregna, äntligen!

På lördagen sov vi, åt och kollade på film i pyjamas och åkte till en fest på kvällen.

På söndagen chillade vi och åt tårta med några kompisar senare på eftermiddagen. Lyckad helg, och jag ser fram emot nästa.. Då ska jag ha en fest tillsammans med min counselors barnbarn (hon fyller också 18) på hans gård.. Verkar bli mer än 70 pers där med ballonger och hela köret. Haha, första gången en sån här stor fest för mig.. Jaja, taggtagg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0