Cristo Rei

Japp, hunnit byta skola har jag ocksa gjort. Mina syskon i denna familjen gar dar sa det blev lattare. Trivs battre har, ar mycket storre och mer folk, dessutom narmare centrum! Men nu gjorde vi en deal med en av rektorerna att vi gar de tre forsta timmarna pa lektion sen far vi vara i biblioteket om vi vill. Jatte gott da vi inte lar oss sa mycket. Ganska avancerat och man ar inte direkt motiverad arligt talat. Sa nu laser jag Narnia (forsta boken pa portuguisiska) och chillar med de andra pa veckodagarna. Helt galet att jag kan lasa och forsta nastan allt nar jag laste barnbocker for 6 manader sedan. Ganska stolt faktiskt. Sen fick jag Safe Haven av en kompis sa ska lasa den ocksa. 
Usch, bara tanken av att saga hejda till alla har gor ont..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0