Que Lindas, haha ou não...

Idag efter skolan fick jag sms från Michelle (utbytesstudent från Mexico) att hon var lite ledsen och nere. Så jag bestämde mig för att åka till henne och muntra upp henne. Så kollade vi på film och hade det jättemysigt, ända tills hennes nudlar inte ville stanna kvar i magen. Stackaren har varit sjuk, som jag, och nu hade hon huvudvärk och mådde fortfarande inte bra :( 
 
Men nu i helgen blir det tomt med inlägg fram tills söndag. Jag ska åka till Emmas (svensktyskan) hus i Vera Cruz, en liten stad utanför Marilia, och va med henne, hennes värdsyster Fernanda och gemensamma kompisen Paula. Så ska vi ha en mysig helg och vi ska RIDA Fernandas hästar. Såååå glad blev jag!  Så, söndag blir det uppdatering. För övrigt så åker Laura, min värdsyster, till Kanada på tisdag. Så det är ganska mycket stress och förberedelser här hemma. 
 


Kommentarer
Gabbi

Sv: Haha jaa, allt känns så dramatiskt nu x)

2013-08-30 @ 17:08:44
URL: http://londonbygabbi.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0