Jag <3 födelsedagar

Åh! Vad alla håller på att fylla år! Love it, tårta hela tiden. I tisdags var det danskans (Simones) b-day och vi var så taskiga att vi låtsades om det regnade inprincip. Ja, grattis. Gjort nått kul? Nä. Okej. Meeeeen, i själva verket åkte alla hem till henne när hennes pappa tog henne på "rotarymöte". Så blåste vi ballonger och gömde oss i hennes rum. Så kom hon hem och vi, 14 st, slänger upp ballongerna och skriker "TILLYKKE!" Stackarn fick ju en hjärtattack! Men hon blev glad och våran grupp i Marilia blir bara tajtare hela tiden :) Tårta och presenter en tisdag, serdärja! :D
 
Och idag i skolan var det en tjej som fyllde år, tårta på matten. Jaaaaa!! Mysig klass, men med några guldkorn såklart! Meen man kan ju inte klicka med alla människor :) En kulturchock för mig var att alla är så otroligt ärliga!
Det är ju smickrande och kul när det är om bra saker, men ibland blir det konflikter i klassen bara för att man säger det som kommer upp i huvudet. Typ. 
 
MEN! Min födelsedag är den 18:e februari (skriv ner det pronto) och det är ev. samtidigt som Rio resan. Fy satan att fira sin 18-årsdag och tydligen Champagne födelsedag (samma ålder på dagen D) i RIO DE JANEIRO med utbytesstudenterna! JAA!!
 
 
Matteläraren i mitten där. Och mina favvisar (bromance lärarna) kom också :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0