Sushi

Nu har jag ett officielt tillstånd att stanna i Brasilien fram tills 24 juli 2014, men jag kommer nog åka till Sverige runt midsommar. Iallfall så träffades en massa utbytesstudenter och deras kompisar, ta med alla du vill var det som gällde, haha. Så åt vi Japansk på en restaurang där. Fin mat, underbart sällskap! Sen åkte jag hem vid elva tiden och kollade på High School Musical 2 med Mila och Lisa. Skrattade ihjäl oss när Mila hade somnat med typ hela ansiktet i idomin, haha, mitt lilla charmtroll!
 
Now it's official, I get to stay in Brazil no longer than 24th of July next year, but I'll leave for Sweden around midsummer. Anyways, me and lots of other exchangestudents and their friends, bring anyone you want, haha went to a Japanese restaurant. Nice food, wonderful company! Then I went home around 11 and watched High School Musical with Mila and Lisa. Laughed so hard when Mila had fallen asleep with her face covered in skin lotion. Haha, my little cutie!                                                                                                             
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0