Hejdå

De senaste dagarna har jag spenderat tillsammans med mina fina girls. Vi badade i Vättern och solade och efter det åt vi i hamnen. Sen hemma hos Eve blev jag sååå ompysslad med naglar, hår och smink. Sen blev det lite ansiktsmask, Awkward och jag fick välja film så då blev valet Scary Movie 2. Bästa humorn när man är trött! Så nu sa vi hejdå imorse. Känns jobbigt att lämna dessa flickor, men jag vet att deras sista år och STUDENTEN kommer bli så kul! Älskar er och kommer sakna er massor!!
 
I've spent these last couple of days with my lovely girls. We took a swim in Vättern and tanned and after that we ate in the harbor. Then back at my friends house I was taken care of with nails, hair and makeup. After that some spa while watching Awkward. And since I got to pick movie for later the choice was Scary Movie 2. Best humour when being tired!! So we said goodbye this morning. It feels hard of course, but I'll know that their final year and GRADUATION will be sooo fun! I love you and I will miss you my best girlies!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0