as meninas fortas

Hallå i stugan! Idag var det en vanlig dag förutom att jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig på en lektion i skolan. Det är två lärare som har en liten "bromance" och de älskar att jävlas med varandra. Så, den första läraren slog vad med oss att vi inte skulle klara av att INTE prata på en hel lektion med hans kollega. Taget såklart. Så när läraren för IR (internationella relationer) kom in i klassrummet var det heelt tyst. Alla höll sig för skratt. Så gick halva lektionen att han skrev på tavlan om ett krig, medans vi busade, utan att säga ett ord. När han drog för gardinerna gick någon upp och öppnade dem. Och tända lampor, släcka, ac på och av. Och när han skrivit klart trodde vi att han skulle prata om konflikten, men icke. Då börjar han använda teckenspråk och peka på saker på tavlan. Typ gjorde pistolljud med munnen och hade armarna som gevär, och gjorde röka på saker med händerna när han pratade om Saddam Hussein. AHHAHA Fattade nog mer än när han pratar om det i vanliga fall. Sen när klockan ringde ställde sig alla upp och applåderade, så kom hans kollega in och alla bara dog av skratt!! Många lärare är så himla goa på min skola! 
 
Sen åkte jag hem, beställde tid för klippning av håret och gymmade med Michelle. Axlar och triceps idag. AS MENINAS FORTAS!! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0