Powerwalk från Yara

Igår var det gym och favoritklassen på hela veckan, pilatesboll. Älskar det! + att instruktören är sjukt rolig. "Nu tjejer! Föreställ att bollen är ett popcorn som poppas och att era ben är spetsiga som en colaflaska!! Kämpa nu flickor!" Hahaa, sen gick jag Lisa, Isadora och Lari hem från gymmet. Fattar inte varför vi inte gjort det innan, tog kanske 30 min (i våran takt) men hälften av vägen sjöng och dansade vi! Vill inte låta självgod, men myyyycket tutande. hahha. Efter det var det Rotarymöte. Och min counselor va fett söt och de berömde mig för att jag själv tagit initativet med det här med Fisk.Och så fick alla som va med på loppisen applåder och bilder såklart. Ska hitta bilderna.. Åhhh vilka fina utbytesstudenter vi har! Jag och Isa: Tihiii : Oh stop it you guys :D
 
JUST DET! Jag har kommit på varför fläkten låter så högt i mitt rum! Jag hade den tydligen på maximum speed så den snurrade så in i helvete... Hehe opppss. Tekniken anropar Klara :)
Hade lite mys en timme efter lunchen. Annan notering: Solade i solstolen i 10 min med faktor 15. Blev bränd. Pfffhhh.. 50 eller snarare 500 behöver jag typ. 
 
 
 
HAHA. När man ser en blå Volkswagen gulle bil så får man slå. Lari till vänster, Lisa och Isadora!
 
Träd.
Gatan utanför mitt hus
 
Chegamos!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

olabrasil.blogg.se

Utbytesstudent i Brasilien

RSS 2.0